Mijn actie
Red de natuur en dieren
Statiegeld flessen en blikjes ophalen, zodat ik het statiegeld kan doneren aan het WWF.
Opgehaald
€ 17
Streefbedrag
€ 100
186 dagen te gaan.
Deel actie
Red de natuur en dieren
Ik voer actie omdat ik de natuur heel leuk vindt, mooi vindt en omdat de natuur vol verrassingen zit.
Red de natuur en dieren
Donaties
Deze mensen hebben al gegeven voor de actie, bedankt!
Fedde Siksma
€17,00