Kawaii

Mijn actie

Kawaii

We tekenen en knutselen schattige dingen en die kan je kopen, maar je kan ook gewoon doneren!

Opgehaald
€ 182,30
Streefbedrag
€ 100
37 dagen te gaan.
arrow back

Terug

We tekenen en knutselen schattige dingen en die kan je kopen, maar je kan ook gewoon doneren!

Kawaii

Hallo, wij zijn Isa en Stine, we vinden het verschrikkelijk dat de leefgebieden van dieren langzaam verdwijnen en in plaats daar van komen er snelwegen.

Doneer voor deze actie
Scan deze QR-code om te doneren (vernieuw de pagina als je geen QR-code ziet)
QR-code van deze actie: scan en betaal!

Donaties

Deze mensen hebben al gegeven voor de actie, bedankt!

Anoniem
€2,50
Anoniem
€35,00
Franka Faase
Ik wil graag een panda, de volgende keer dat ik langs kom.
€10,00
Fan Moorlag roodvoets
Heel goed isa en stine!
€20,00
Anoniem
€10,00
Anoniem
€10,00
Opa Ton Marechal
Een aapje voor Opa Ton graag. ❤️
€10,00
Sanne van de Weerd
Lekker bezig meiden!
€10,00
Sarah Gelens
Helemaal mee eens: meer natuur!!
€5,00
Elly Binkhorst
Ik wil graag zo’n pandabeer!!
€10,00
Renske Marechal
Lekker bezig, meiden! 💪
€5,00
Lenore Wijhe-Faase
Al bijelkaar gespaard.
€54,80