Veelgestelde vragen: Onze social media huisregels

naturepl.com / Solvin Zankl / WWF

WWF-NL is actief op verschillende sociale kanalen, zoals Facebook, Twitter, LinkedIn en Instagram. Zo houden we je graag op de hoogte van onze natuurbeschermingsprojecten en wat er in de natuur gebeurt.

WWF moedigt iedereen aan om deel te nemen aan de dialoog, daar lenen onze sociale kanalen zich uitstekend voor. Ook kritische opmerkingen zijn welkom, we waarderen dat want we kunnen hieruit leren. Wel hebben we enkele richtlijnen. Hoewel we niet verantwoordelijk zijn voor de inhoud van de commentaren die onze bezoekers achterlaten, kunnen wij berichten verwijderen indien deze beledigend, lasterlijk of obsceen zijn of de copyright of de wetten op het handelsmerk schaden.

Berichten worden verwijderd indien zij het volgende bevatten:

  • Advertenties
  • Bedreigingen
  • Discriminatie
  • Scheldwoorden
  • Commentaar dat niet relevant is voor het onderwerp
  • Links naar sites met ongepaste inhoud
  • Persoonlijke aanvallen gericht op iemand in onze ‘verhalen’ of een van de andere bezoekers
  • ‘Spam’ die meermaals geplaatst wordt

Over uitsluiting en het verwijderen van reacties wordt niet gecorrespondeerd.

Ook berichten met persoonlijke gegevens worden verwijderd. Deel persoonlijke informatie zoals je postcode en huisnummer, rekeningnummer of administratienummer alleen via een privébericht. We nemen je privacy serieus en zorgen ervoor dat je informatie bij ons veilig is. In onze Privacy Policy lees je hoe WWF met jouw gegevens omgaat.

WWF behoudt zich het recht voor bovenstaande huisregels te allen tijde zonder opgaaf van redenen te wijzigen.

Mocht je nog vragen hebben, stuur ons dan gerust een bericht via een van onze kanalen of mail ons via info@wwf.nl.